Logo

Lucky11 | Dé Porsche 911 Rally.

, Grafrath

Een iconische auto verdient een iconische rally.

Daarom trekken wij voor de Porsche 911 alle registers open en introduceren we Lucky11. Want rijden in een Porsche 911 is toch puur geluk? En om het nog een tikje iconischer te maken, geldt deelname uitsluitend voor unieke luchtgekoelde modellen. 

Begint:

woensdag, 01 apr. om 12:00

Eindigt:

zondag, 05 apr. om 12:00

Locatie:

, Grafrath, Germany

Informatie

De juiste plek voor een Porsche-rally? Precies, Duitsland! Ons startpunt ligt nabij Dortmund, waarna we via Hannover richting het Noorden trekken. Een echte challenge, waarbij plek is voor maximaal 44 equipes. Een bijzondere rally met verschillende levels, een avontuurlijke rit vol tests, schitterende stuurmanswegen & pitstops op sterrenniveau. Een exclusieve ervaring dus, die bol staat van Porsche, competitie én vermaak. Ja, meer Porsche dan dit wordt het niet...

Reserveer nu uw plek door een ticket in de app te bestellen.

Totaalprijs € 4.911,-
(let op, de factuur voor deelname ontvangt u via de firma Bcause)

Programma.
Onderstaand is een globaal programma. Het detailleerde programma ontvangt u op een later tijdstip.

Woensdagavond:
Vanaf ca 20.00 uur worden alle equipes ontvangen. In Duitse Porsche sferen wordt iedereen in het lokale Brauhaus van Gräfrath, “Klosterbräu“, gepresenteerd onder het genot van de nodige biertjes.

Donderdag:
Start van de rally in Wuppertal tussen enkele honderden Porsches bij de grootste Porsche restaurateur van Duitsland: Early911s. Door het glooiende Duitse landschap op weg naar het Sauerland en uiteindelijk de finish in het Oversum Vital Resort in Winterberg, een architectonisch hoogstandje.

Vrijdag:
Het bergachtige landschap van het Sauerland wordt ingewisseld voor het bij velen niet zo bekende landschap van Midden en Noord Duitsland. Een zeer uitdagend en mooi rallygebied! Tussenstop is in de middag bij het sprookjesachtige ‘Schloss Marienburg‘, bij helder weer al vanaf verre te zien bovenop de berg. Uiteindelijk wordt er gefinisht bij Sheraton Pelikan te Hannover, tijd voor ontspanning, rally verhalen en bier.

Zaterdag:
De laatste rallydag voert langs de ‘Lüneburger Heide’ met een lunchstop op een sprookjesachtige plek, ‘Iserhatsche‘ (een must see en jammer dat we hier maar 45 min hebben), alvorens de rally eindigt in de havenstad Hamburg, de op een na grootste stad van Duitsland met de grootste Porsche dichtheid van het land. Onderweg nog een bezoek aan een bijzondere Porsche liefhebber met een collectie die nog vele malen bijzonderder is! We overnachten deze laatste avond in het bijzondere Sir Nikolai hotel, dat zich 500 meter van HafenCity Hamburg bevindt. Uiteraard sluiten we op passende wijze af.

Zondag:
Na een gezellige afsluitende avond met prijsuitreiking, uitslapen en ontbijt keert een ieder huiswaarts.

Video van Lucky11.
Bent u enthousiast na het lezen van het programma, kijk dan hier de teaser.

© 2020 Porsche Nederland. Copyright & privacyPrivacy Porsche24CookiesVerkoopinformatie.

* De vermelde waarden zijn volgens de voorgeschreven meetmethode berekend. Sinds 1 september 2017 worden bepaalde nieuwe auto's al typegoedgekeurd volgens de wereldwijd geharmoniseerde testmethode voor personenwagens en lichte bedrijfswagens (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), een meer realistische testmethode voor het meten van het brandstofverbruik en de CO₂-emissie. Vanaf 1 september 2018 wordt de NEDC (Nieuwe Europese Testcyclus) vervangen door de WLTP. Door de meer realistische testomstandigheden zullen het brandstofverbruik en de CO₂-emissies gemeten volgens de WLTP in veel gevallen hoger zijn dan die gemeten volgens de NEDC. Daardoor kunnen vanaf 1 september 2018 bij de autobelastingen of andere voertuigspecifieke heffingen, die o.a. gericht zijn op de CO₂-emissie, veranderingen optreden. Op www.porsche.com/wltp vindt u meer informatie over de verschillen tussen WLTP en NEDC.

Momenteel is het nog steeds wettelijk verplicht om de NEDC-cijfers te vermelden. In het geval van nieuwe auto's waarvoor typegoedkeuring is verleend volgens WLTP, zijn de NEDC-cijfers afgeleid van de WLTP-gegevens. Zolang het nog niet verplicht is om de WLTP-waarden te vermelden, mogen deze wel vrijwillig worden genoemd. Voor zover de NEDC-waarden als bandbreedtes worden vermeld, hebben deze geen betrekking op een specifiek automodel en maken geen deel uit van het aanbod. Ze mogen slechts worden gezien als referentie bij de vergelijking van verschillende autotypes. Extra uitrustingen en accessoires (aanbouwdelen, bandenmaat enz.) kunnen relevante voertuigparameters zoals gewicht, rolweerstand en aerodynamica veranderen en naast weers- en verkeersomstandigheden alsmede het individuele rijgedrag het brandstofverbruik, het stroomverbruik, de CO₂-emissie en de prestaties van een auto beïnvloeden.