Porsche Track Experience: Warm-up training - level 1
Burgemeester van Alphenstraat 108, Zandvoort
Deze training is uitverkocht. Alle deelnemers ontvnagen in de week van 20 maart een informatiemail. Alvast inschrijven voor de eerstvolgende trainingsdata? Mail dan naar [email protected].
Porsche Track Experience is hét opleidingsinstituut voor rijvaardigheid op Porsche niveau. Met naadloos op elkaar aansluitende trainingsniveaus is er altijd een training die u bij past: of u nu werk wilt maken van de sportieve eigenschappen van uw Porsche of raceambities heeft. Met een professionele en enthousiaste instructeur tilt u uw rijvaardigheid naar een hoger niveau. Leren was nog nooit zo leuk.
In deze eendaagse verhoogde rijvaardigheidstraining staat rijplezier centraal. Tijdens de training gaat u onder begeleiding van een groepsinstructeur dieper in op de onderwerpen die in de Porsche Advanced Driver Training aan bod zijn gekomen. Aan de hand van diverse trainingsonderdelen leert u de sportieve mogelijkheden van uw Porsche optimaal benutten.
woensdag, 29 maart van 8:00 tot 17:00
Locatie:
Burgemeester van Alphenstraat 108, 2041 KP Zandvoort, Nederland
Informatie
Het trainingsprogramma bestaat uit diverse rijvaardigheidsproeven. U gaat op de paddock aan de slag met onderstuur, een lane change met veiligheidssystemen aan, een slalomcompetitie en een driftparcours. Ook gaat u dieper in op bewust remmen en uitwijken, maakt u kennis met simracen en verkent u het circuit in groepen.
De Warm-up training is ook te volgen met een Porsche Taycan of met een klassieke Porsche.
Trainingsonderdelen
- Onderstuur
- Lane change met veiligheidssystemen aan
- Slalomcompetitie
- Driftparcours in een speciaal geprepareerde Porsche
- Remmen en uitwijken
- Simracen
- Circuitverkenning in groepen
Inbegrepen
- Theorie- en veiligheidsbriefing
- Uitgebreide hospitality inclusief BBQ
- Groepsinstructeur (1 instructeur per 6 auto’s)
Optioneel bij te boeken
- Tweede bestuurder
- Toeschouwer
- Dagverzekering
Met een Porsche verzekering via Turien & Co is uw Porsche standaard verzekerd wanneer u deelneemt aan de Warm-up, Precision of Performance training van de, door Porsche Nederland georganiseerde, Porsche Track Experience dagen. Bent u (nog) niet verzekerd via Porsche dan kunt u bij Porsche Track Experience een passende dagverzekering afsluiten voor deelname aan de trainingen.
© 2024 Porsche Nederland. Copyright & privacy. Privacy Porsche24. Cookies. Verkoopinformatie.
* De vermelde waarden zijn volgens de voorgeschreven meetmethode berekend. Sinds 1 september 2017 worden bepaalde nieuwe auto's al typegoedgekeurd volgens de wereldwijd geharmoniseerde testmethode voor personenwagens en lichte bedrijfswagens (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure, WLTP), een meer realistische testmethode voor het meten van het brandstofverbruik en de CO₂-emissie. Vanaf 1 september 2018 wordt de NEDC (Nieuwe Europese Testcyclus) vervangen door de WLTP. Door de meer realistische testomstandigheden zullen het brandstofverbruik en de CO₂-emissies gemeten volgens de WLTP in veel gevallen hoger zijn dan die gemeten volgens de NEDC. Daardoor kunnen vanaf 1 september 2018 bij de autobelastingen of andere voertuigspecifieke heffingen, die o.a. gericht zijn op de CO₂-emissie, veranderingen optreden. Op www.porsche.com/wltp vindt u meer informatie over de verschillen tussen WLTP en NEDC.
Momenteel is het nog steeds wettelijk verplicht om de NEDC-cijfers te vermelden. In het geval van nieuwe auto's waarvoor typegoedkeuring is verleend volgens WLTP, zijn de NEDC-cijfers afgeleid van de WLTP-gegevens. Zolang het nog niet verplicht is om de WLTP-waarden te vermelden, mogen deze wel vrijwillig worden genoemd. Voor zover de NEDC-waarden als bandbreedtes worden vermeld, hebben deze geen betrekking op een specifiek automodel en maken geen deel uit van het aanbod. Ze mogen slechts worden gezien als referentie bij de vergelijking van verschillende autotypes. Extra uitrustingen en accessoires (aanbouwdelen, bandenmaat enz.) kunnen relevante voertuigparameters zoals gewicht, rolweerstand en aerodynamica veranderen en naast weers- en verkeersomstandigheden alsmede het individuele rijgedrag het brandstofverbruik, het stroomverbruik, de CO₂-emissie en de prestaties van een auto beïnvloeden.